Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Thursday 29 December 2011

Be Nice There

Assalamualaikum 

aiseyymennn ! dah lama tak menaip di blog ini . agak nye dah berapa lama tertunggak . ada aku kesah berapa lama ditunggak kan ? sebab korang tak kesah an so aku diam  . semoga hari ini akan menjadi inspirasi buat aku . buat kali kesepuluh aku harus berjauhan dengan kecintaan aku , bila dapat tahu keputusan yang tidak adil dan saksama itu , sebaiknya aku menerima dengan seadanya demi masa depan masing-masing , demi cita-cita masing. apa yang penting adalah menyokong satu sama lain . itulah yang kami buat . tidak pernah menghalang kejaya kami . biarpun terpaksa berjauhan itulah ujian yang bakal kami lalui .

untuk itu , aku akan stay di hometown aku penang untuk study 3 tahun , dan dia akan berpindah ke kuala lumpur untuk meneruskan kerjaya dia 2 tahun. kalau itu yang terbaik untuk masa depan bersama . kami akan merelakan kejauhan ini . harap masa berlalu dengan pantas .

3 hari lagi akan muncul 3 januari dan hidup baru akan bermula . 
untuk meraikan kejayaan masing-masing .. kami hang out , makan kenny roger , layan citer sherlock holmes , makan mekdi , berbual tentang islam .. i will miss you ! pergi layan pesta penang pastu dapat teddy ni !!!

( nama baby ni MYDIN + KAMDAR haha)

nak tahu keapa nama teddy ni mydin dan kamdar ? haha hanya kami yang tahu . kita dapat masa kat pesta biar pun free tapi ia hasil usaha !!!! ..so lagi bermakna ..

i will miss u !!!

alhamdullillah semuanya berjalan seperti yang dirancangkan .
amin .




No comments:

Post a Comment