Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Friday 23 December 2011

DIMANA JALAN UNTUK KU

Assalamualaikum =')

TENSION

Ya Allah , aku tak mampu lagu menanggung semua ini , bantulah hambamu ini , otak dah macam otak udang dah , sekarang semua keputusan menjadi ragu-ragu , semangat makin hilang , semuanya makin jauh dari aku . 

apa yang harus aku lakukan , aku sekarang masih belajar menjadi matang membuat keputusan tapi keputusan yang aku buat dulu makin membentak hati ini , ape betulkah apa yang aku buat ni ? aku dah bersediakah untuk ini , tapi sampai bila aku harus menunggu hati ini untuk bersedia ,
come on naddd , u have to choose , masa semakin singkat !!

='( oh air mata jangan la kau jatuh di lappy aku , camne ni !!!! aku dalam kebimbangan dalam kebuntuan , hanya Ya Maha Kuasa dapat melegakan rasa hati ini , astaghfirullah , 

yakinkan diri kau nad , hang boleh buat punya , macam kata abah , kalau orang lain boleh buat , kenapa kita tak boleh jadi macam dorang , kita sama2 manusia , nak dengan tak nak aje ..

calm down nad , cuba berfikir rasional ... 

i need someone with me now...

"jalanku"

No comments:

Post a Comment