Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Saturday 10 December 2011

Bagaikan MERPATI

Assalamualaikum :'(

bagi aku , aku hanya lah seekor merpati yang terseksa didalam sangkarnya , hidup ini mulai bosan dengan sangkar yang seaakan penjara ini , mulai bosan dengan kata-kata umpatan manusia , aku mulai hampa dengan sifat mereka yang tidak berperikemanusiaan .

berbezakah aku dengan yang lain ? sedangkan merpati lain bebas beterbangan mulai kehidupan dengan lebih bermakna , mencari penyelesaian hidup , mencari tujuan hidup , sedangkan aku masih berada dalam sangkar ini , ya aku dibela dengan baik sempurna , tapi aku ingin terbang , aku ingin menjadi seperti yang lain , tapi kenapa aku ? 

im sick of my life , !! benci keadaan ini apabila orang yang sepatutnya percayakan kita tapi terus mengongkong kita sebab takut orang luar mengata-ngata ,takut nak menjawab , aku tahu menjaga diri aku , aku sudah besar , sampai bila aku harus dikongkong , sampai bila!!!!!!!! sedangkan dia ketua dan pemimpin , dia seharusnya memahami keinginan aku , aku ingin menjadi seperti biasa , lepaskan lah aku ! 
apakah sanggup kau melihat merpati belaanmu ini terus disangkarkan kerana sikap mu sendiri yang sentiasa dalam ketakutan , kenapa ketua?

arghhhhh , aku benci hidup ini , sedangkan aku sepatutnya bersyukur , amarah aku pada ketua yang selalu memikirkan keburukan kepada semua benda sedangkan ia dapat berfikir dengan kebaikan setiap segi pilihan aku , kenapa ketua ?

"saya merpati yang patut dilepaskan biar berterbangan mencari sang awan , terbang tinggi dari sangkar yang selalu mengurung diri ini , saya ingin terbang "

hidup ku tak seindah biasa , tapi aku tetap bersyukur , cuma aku ingin menjadi seperti yang lain , kenapa mereka boleh kau lepaskan ? kenapa aku ingin kau sangkarkan !


"jalanku"



No comments:

Post a Comment