Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Tuesday 13 December 2011

My GREAT Life taken by 2012

Assalamualaikum :)

hai blogger , serius rindu yang amat dekat dia , alangkah bagusnya jika dia dapat bersama aku disini menikmati kegembiraan aku saat ini , air mata berlinangan hewhewhew , syg i need u right now , a need ur support , :')

alhamdullillah semuanya berjalan lancar seperti yang aku rancangkan , aku dah lulus interview dekat hospital , dan aku dapat sponsor study diploma ini nursing for 3 years then lepas study terikat dengan hospital sampai 6 years , damn ! lamanya but at least aku dapat kerja terus , so i have to work hard next year to get achieve excellent result , all i do it first for Allah , amin , cita-cita menjadi kenyataan , semuanya untuk masa depan , untuk abah mama , untuk dia ...untuk anak-anak aku nanti hehe ignore that !

yang bestnya uniform , asrama , makan , all sponsor but kalau langgar kontrak kita kena bayar 70k , so aku hidup dalam risiko dan penuh kesabaran , kena caci hina ke nanti terpaksa la kuatkan iman ...sebab aku dah pilih jalan aku , semua orang sokong di belakang aku , seriusly im in love with science hehe .

jururawat now profession yang sangat dipandang tinggi ok , lucky aku tak payah belajar jauh-jauh , just in penang , aku pun tak kan tahu apa akan jadi next year but aku doa semuanya lancar and aku dapat hadapi , 

amin :)


hati yang merindui

"jalanku"

No comments:

Post a Comment