Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Sunday 18 December 2011

DIA ISTIMEWA

Assalamualaikum sahabat 

Hatiku terasa hambar menanti kemunculan , rasa rindu makin membuak-buak , rasa cinta makin meninggi , tapi jangan dilupa kepada yang pemberi cinta MAHA PENCIPTA , sesungguhnya cinta itu milik Allah .

 cis , sudah melayang otak ini hendak ke langit menaruh harapan dari cahaya tumpangan bintang dan bulan , cuma ada genap dua minggu lagi saja aku dapat menikmati hidup ber-sosial yang tak se-sosial mana ni , haiishh selasa ni harus berangkat ke kuala lumpur pula , sayang jaga diri ya.

kita tidak akan menjadi "istimewa" jika seseorang tidak menabalkan kita sebagai seorang yang teristimewa , hanya dia yang tahu betapa istimewanya kita dan hanya kita saja tahu betapa istimewanya dia dihati kita , ya dia amat istemewa kerana berani mencintai aku , dia amat istimewa kerana bertahun lamanya menunggu jawapan dari aku , im gonna miss that moment . cho chweet !

istimewa bermakna ada sesuatu yang hebat pada diri kita yang menjadikan kita istimewa , so we should proud that bcoz our creater creat us very special in someone heart . herh bila bulan mengambang , indah bila menikmati , umpama cinta itu penuh seakan bulatan yang membentukkan keindahannya .

jika aku berhenti menganggu , kamu pasti akan merindui aku , samalah macam jika aku berhenti menulis kamu pasti tercari-cari dimana aku sekarang ? . . so suatu hari aku akan berhenti jika ada yang ingin aku menghentikan nya , 

yes im stalker , aku suka stalk wall dia bukan bermakna aku kepochi or what , tapi sebagai niat mengambil berat dan menipiskan lapisan rindu ini ahaks ! 

yes im far away from you now , when we can be together ? i miss u zulhelmi ...rindu awak . . jaga diri awak , jaga makan awak , jaga kesihatan awak , jaga mama saya eh mama awak hee 

k malu bhai !

"jalanku"




No comments:

Post a Comment