Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Friday 2 December 2011

Akan Aku Pergi

Assalamualaikum 

hai blogger , ya aku akan pergi ,  aku akan pergi meninggalkan masa lalu aku yang penuh kenangan , semua yang aku duga benar belaka , sejak kebelakangan dia makin hilang makin jauh makin berbeza , ada yang lain selain aku , haha curiga membawa duka tapi aku masih tetap senyum sebab aku yakin aku dah menjaga dia sebaik mungkin . itu saja yang termampu aku lakukan

mungkin sampai sini saja perkenalan yang selama 1 tahun 2 minggu , lama sangat lama , sia sia saja semuanya , tapi aku tidak nyesal terima dia dulu , sebab dia banyak mengajar aku dalam setiap kehidupan ini , dia banyak mengajar aku untuk bersabar , aku mengundur diri biar dia bahagia bersama orang baru itu , 

mungkin aku banyak kekurangan , ya banyak , kalau itu yang lebih dia memilih , kalau itu yang terbaik untuk dia , kalau itu yang dia inginkan , kalau itu yang dia perlukan , ya aku redha melepaskan diri untuk kebahagiaan dia . 

siapakah wanita itu , kalau lah wanita itu baca , awak sangat bertuah . awak cuma perlu jaga hati dia , faham kerja dia , faham kehidupan dia , itu cukup untuk buat dia senyum . jadilah penganti yang baik ya .

akan aku padam kan semua kenangan lalu,
akan aku luahkan rasa rindu hanya pada langit,
akan aku ambil kembali hati aku yang kau kunci itu ,
akan aku beri tanggungjawab itu pada pilihan baru mu ,

mungkin dia lebih sempurna dariku,
mungkin dia lebih adil dariku ,
mungkin raut wajahnya senyumnya dapat membuat kau lebih tersenyum,
ya mungkin dia dapat menjadi isteri yang terbaik untukmu ,

apa salah aku :) 

hehehehe , saja nak gelak sebagai hiasan dihati , sumpah sedih , tapi nak senym jugak ,
alhamdullillah Allah dah beri jawapan untuk aku sekarang , 

untuk pembaca semua , kalau nak tahu kekasih awak curang atau tidak , cuba ini :

1. saat kamu keluar dengan dia , kamu pegang tangan dia seperti selalu , tapi kali ni dia lepaskan tangan tarik tangan sambil wajah dia ada satu kerisauan.

2. bila kamu meseg dia , say 'i love you" , dia akan reply "me to" , ya dia tengah mengelak dari anda

3. bila kamu meseg dia , asyik kamu saja yang merisaukan dia , dia hanya jawab sepatah "ya", "ok", "k", "tak","y" , itu bermaksud dia sudah tidak berminat dengan kamu , 

4. dulu kamu boley call dia , dia call kamu , tapi kalau sekarang kamu nak call dia tidak lagi , dan dia tak kan call kamu itu bermaksud dia tidak mahu kamu menganggu dia .

semua ini adalah peringatan , ya sekarang aku sedar kenapa semuanya berlaku . kenapa semuanya berbeza , biarlah ini semua menjadi pengajaran buat aku , pengalaman buat aku , ini yang terakhir untuk disakiti , lepas ni kalau ada orang suka aku , aku lempaq dia kat gunug sahara nuh , namooo cintan mintan kat sapa-sapa dah , tinggalkan aku sendiri . selamat tinggal .

semoga dia bahagia dengan kehidupan baru dia . doakan dia .

ucapan sambil menangis :')

salam 

No comments:

Post a Comment