Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Thursday, 1 December 2011

CURIGA :)

Assalamualaikum^^

hembusan nafas ini lebih sepi dari kebiasaannya , perubahan manusia yang semakin jauh pergi menghilang sukar untuk ku menjejaki tapaknya kembali . disaat malam gelap gelita bersama bintang bulan menjadi hiasan waktu malam itu , membuat aku berasa tenang dengan kekuasaan-NYA , andai aku dapat mengapai bintang-bintang itu andai aku dapat mencapai cita-citaku , akan ku berlari bersama hujan disaat hati ini juga menangisi sesuatu.

Salam buat pembaca , pernah tak hadir perasaan curiga dalam hati korang ? curiga yang selalu menghantui hari-hari perjalanan hidup kita , curiga yang sentiasa menghampuskan mimpi lena kita , curiga yang sentiasa membuat diri kita kurus tak bermaya , curiga yang sentiasa membuat kita mengelamun entah kemana , :(

ya aku curiga , kebelakangan ini aku merasai ada sesuatu yang hilang tak seperti biasa , aku terasa diriku jauh dari seseorang , jauh sekali , bila aku cuba menghampiri jejak itu aku terasa dihindari , hmm

perlukah aku curiga sekarang ? atau membiarkan nya berlalu 

delima yang sekian lama kembali lagi merasuki tubuh ku , 

korang mesti pernah juga kan curiga , kadang-kadang setiap kecurigaan akan menjadi kenyataan , setiap kecurigaan boley menjadi pemusnah setiap hubungan , bukan tidak mahu bersangka baik , tapi curiga untuk sikap berhati-hati sebelum diri disakiti buat kali keduanya ,

tidak kiralah curiga pada kekasih/tunang/suami/sahabat baik/musuh. . . bagi aku sikap berhati-hati perlu ada dalam diri takut hancur hati selepasa diberi kepercayaan sepenuh hati ^^

alamakk jiwang nya la minah ni , hehe maap maap !

bukan mudah nak hilangkan perasaan curiga ini setiap hari ia hadir menghantui , 
satu je cara nak buang curiga , SOLAT DAN BERDOA . amin

"jalanku"

No comments:

Post a Comment