Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Friday 9 December 2011

MISI menambah "KG"

Assalamualaikum 

hai blogger , hujan macam ni best jugak kalau lending aje atas katil sambil berbalut selimut ala-ala kepompong tahap 1, alahai  nikmatnya tidur , hewhewhew , actually seseorang dah menegur aku , bukan menegur pasal kemalasan aku , tapi menegur badan aku yang makin kurus ni , dulu agak juga la maintain berisi sikit sekarang dah macam orang kena "anorexia", u know what is that"?

 ya inilah dipanggil anorexia , penyakit yang tidak ada ubat kemungkinan membawa maut jika tidak dielak ,
orang macam ni dorang susah nak makan , kalau dorang makan dorang akan muntahkan balik makanan tu , bila dorang tengok cermin dorang still akan nampak dorang gemuk , itulah fakta bukan autha haha

mahukah anda jadi begini ? aayayai , tidak ! aku tak nak , sekarang weight aku tak boleh naik even aku dah masukkan makanan banyak-banyak , sampai si dia cakap "kenapa kurus la, cam ni la , cam tu la" haha and some of my friend yang dah lama tak jumpa kita baru terserempak , she say nad y hang kurus ni , ?
choyyy!! sedih , selalu nya kalau zaman sekolah dulu orang selalu tegur , "kenapa hang makin tembam ni "?
haha macam-macam kan ? so aku pun tak tahu dimanakah penerimaan yang baik dimata mereka ,

so for me , aku nak bagi badan berisi sikit tak delah kurus nampak tulang , ingat kurus itu menawan ke? ayaiiii tidak langsung !

MISI KALI INI , MISI MEMBERISIKAN BADAN , UNTUK ITU KITA KENA SELALU GELAK-GELAK , JANGAN MAKAN HATI TAPI MAKAN MAKANAN BERKHASIAT ,


rindu my ideal body !!! errr!!! i hate this part right here that people alway complaining bout you !! tapi complaining kadang-kadang memberikan pengajaran dan kadang-kadang dapat menjatuhkan kita ,
it's okay ini kalau dah semua orang complaint , memang kena ubah la haha


hidup itu senang , dengarlah pendapat dari orang lain untuk menyempurnakan keadaan :)


"jalanku"



No comments:

Post a Comment