Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Thursday 5 January 2012

PENJARA TAMBAH SANGKAR

Assalamualaikum 

wahhhhhhhhhhh , dah lama gila tak update dek malas dan buat-buat tak ada masa nak menaip padahal dok layan facebook 24 hours..damn ! hidup semakin mengoncang otak aku !

ok , aku dah start study .. taugh gila la subject ..and study ..memang gila la..then tak boleh repeat ..lagi tension...nasib sbb scholarship aku bersyukur nak belajar rajin-rajin..alhamdullillah ..so far so good..i love all the tutors .. but i hate the senior ! haha except MALAY SENIOR ...AKU SAYANG ! ...all semua chinese , so hard nak sesuaikan diri ..dengan rule dia yang sangat ketat ...

hidup ini tanpa cabaran tak best la kan ? seumpama kita makan roti kosong tak da jam ... kosong je rasa .. biar ini semua mematang kan aku ... 

haha.

misi baru = nak belajar rajin-rajin sampai cair otak !!
esok ada presentation ...

na lepak2 kat nasi lemak liverpool daaa.....

No comments:

Post a Comment