Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Tuesday 8 November 2011

BLOGger-2 LuarBiasa

Assalamualaikum 

hai blogger yang menyinggah di sini tanpa men"follow" aku :p , tidak mengapa kerana bagi aku list follower tidak penting sama sekali , yang penting apa yang cuba kita sampaikan dalam sesebuah blog sama ada memerangkap minda kalian atau hanya sekadar "tumpang lalu" please . penulisan aku masih dalam pengawasan ok, awas !

acap kali , aku makin berminat dengan blogger2 hebat yang mampu menarik minat pembaca seperti aku , setiap blog yang aku jelajah dan "follow" memang orang yang korang kenali jelas sekali mereka hebat dalam penulisan dan idea idea mereka amat matang untuk dikongsikan bersama ,

blog-blog yang menarik diri aku dalam penjelajahan ini (jeng jeng) 

ni ha , ni ha , saja suka tertarik menarik tengok blog dorang yang cantik sangat editing dia !! penulisan dorang pon boley tahan , actually ada banyak lagi tapi disebabkan kes malas nak print screne , so yang ni ja sempat !
( comel sangat awesome )


(ni gila sangat menarik hati aku , bukan orang dia tapi dia punya editing !!)


( ini rasanya banyak yang kenal kot kan ?? )


okey sampai sini aje keterujaan aku nak cerita pasal penjelajahan aku blog ke blog !! be extraordinary !!

SETIAP MANUSIA MEMPUNYAI KELEBIHAN MASING-MASING, JADI SERLAHKANNYA :)

"jalanku"

No comments:

Post a Comment