Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Thursday 10 November 2011

BILA IKAL MAYANG BERTUDUNG

Assalamualaikum

hai pembaca, hai blogger, kedatangan anda amat dialu-alukan oleh penulis ini ,  silalah buat macam blog anda sendiri yee ,  tidak aku menyangka tahun ini aku berumur 18 akan berakhir secepat ini , pantas sungguh masa berlalu pergi , two months more i'll be 19 year old ! wahhh makin meningkat usia diri ku termasuk usia bumi ini dunia ini , semuanya tidak akan kekal sama sekali , tapi apakah kita semua sudah bersedia untuk bumi ini hancur ?? apakah persiapan kita semua ?? beli bawang,santan ,cekodok untuk dibawa makan di padang masyar ke? bawa handbag guess kesana ke? atau bawa sekali kereta bmw naiki kesana ?? cukup minyak tak ?? hehe gurau gurau 

bukanlah aku ingin membebel pasal bekalan kita di akhirat kelak tapi sememangnya itu semua adalah kesedaran yang patut ada pada setiap orang termasuk aku yang masih naif dan daif tentang ilmu ni hehe , so tanak cakap banyak la...sudah nad jangan nak berlagak jadi ustazah pilihan ok !! awak ? awak ? sebenarnya entry ni nak tuju dekat ARTIS ARTIS YANG TELAH BERTUDUNG , SAYA NAK UCAP TAHNIAH KEPADA MEREKA , sesungguhnya Allah telah memberi hidayah buat mereka , terserlah NUR disetiap wajah itu , saya amat suka , ini baruu syookkk nak layan tibiii niii :p

jom kita usha mereka yang ikal dulu , sekarang sudah bertutup , alhamdullillah , anda bila lagi ?? eh dah ek ! hehe maaf maaf maaf . . (jeng jeng )

1. irma hasmie 

( tetap gojes)
2 . Adda (butterfly)
( cantik 0.o sangat )
3. siti nordiana 
( lawa lawa )

4. akhir sekali dah mula nak jadi peminat ni ^^ ---> diana amirrrrr

 ( fuyoo tatau nak cakap ape , cek suka tengok , cantik berseri ) over nad !!

cam ne ? cantik kan kan kan ...semoga Allah berkati hidup mereka yang ingin mentranformasikan diri kejalan yang diredhai , tidak ada yang dapat menafikan , cantik dan indah lagi seorang wanita itu bila bertudung :)
semoga apa yang kain yang dilitupi seorang gadis itu dapat menghindarkan dia dari sebarang aniaya manusia dan dosa . aku hanya manusia biasa yang tidak layak untuk berkata-kata berlebihan di blog ini , cuma ini kita ambil kesempatan munasabah diri , acecece ^^ sejak bila aku pandai berfalsampah ni hehe 

sekian terima kasih ..

haha belom belom lagi , nak ucap terima kasih jugak sebab awak sudi singgah menyinggah ni , hehe

bobaiiiii

"jalanku"

No comments:

Post a Comment