Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Friday 4 November 2011

Melayang LAYANG KEDEBUAN !

Assalamualaikum

hai pemblogger , satu hari kepala aku asyik berfikir apa yang nak dilakukan setelah apa yang telah dilakukan ! fahemmm tak ? okey macam ni citer dia

hati  aku cakap-cakap : "dah gosok gigi ni , lepas ni nak buat apa? ( makan la)
                                  : "dah makan ni , lepas dah melantakk ni nak buat apa ? ( lilexx lilexx goyang kaki lor)
                                  : "dah kebas ni kaki goyang goyang silap2 boleh lumpuh ni ! ( sambung tidur la) 



           ( lilex lilex la sangat sekali mak aku call "hang dah buat ka kerja rumah semua !! amek kau !!)


haha cam gitulah citernya , kebarangkalian saya ni manusia yang agak suka lilexx (malas) hahaha ^^ orang yang melahirkan aku je paham anak dara dia tau , so korang jangan nak cuba tafsir aku dalam penulisan yang tak seberapa ni . 

kebosanan yang melampau telah membuat aku untuk keluar lari rumah dan akhirnya aku telah menghabiskan RM100 beli baju untuk raya haji , memang la sangat boros plus polos ! tak kena langsung ayat !kan ? pedulikan aja , aku sebenarnya nak bilang pada korang yang aku dah buat kerja "BANGANG" hari ni , kalau mengikut kosa kata yang berbeza bangang bermaksud "kerja bodoh" haha , memang tersangat la rasa setuuupiddd !! 

# 1 . total baju semua rm109.00 . dengan penuh senyuman aku bagi dekat kakak tu rm50 plus rm10 . tetiba kakak tu buat muka hairan , aku pun selamba badak tengok wallet aku la , buat muka hairan jugak ! last cuak kau . aku bagi tak cukup kan ? sebab aku ingat aku dah bagi RM50 dua helai . haha ( so aku bermimpi di kaunter itu sebentar , otak aku melayang layang ) , terciptalah manusia yang lalai seperti hamba ini . malu 

# 2 . petang pukul 4.45 , aku usaha pergi kedai mak-nya photostat sijil2 aku atas kehendak bapa aku ,
dengan gembiranya aku balik rumah dengan senyuman selebar 6cm haha , malam aku tengah double check kerja aku , aku terjumpa sijil2 yang tak di"photostat" lagi , segara lah aku berlari dalam rintik rintik hujan suruh bapa aku pergi ke kedai ! dalam mind ni alhamdullillah semua dah complete ! yeahh ! tapi hampehhhh! tak pun complete lagi , yang paling penting result aku tak photostat lagi , dengan kelam kabut seribut nya aku bawa scooter selaju kilat pergi ke kedai mamak ! okey complete ! tapi hampehhh jugak ! sudah setengah jalan aku sedar result aku melayang layang hahaha! saya rasa amat setupiddddd !! aku mula berpatah balik akhirnya result di tengah jalan ketika hujan membasahi bumi . THE END 

# 3 . tak habis lagi ni cerita , aku pun balik rumah serika paper yang basah tu balik ! haha dengan semangatnya aku membuka blog aku , dengan ditidak sengaja kan aku TERFOLLOWWWW diri sendiri blogg sendiri ! perasan gila ! dah terlambat untuk menyesal yang salah seorang FOLLOWER adalah diri sendiri ! NASI DAH JADI BURUR ! haha . . settuupiidddd!! 

apa lah yang aku fikir kan hari ni sampai semua benda aku buat tak betul . aduhhh sergah otak ni nak sedar! MELAYANG LAYANG KEDEBUAN . . otak aku dah jadi otak otak ! ini lebih terk dari fizik !

semua pembaca yang dihormati harap anda sudi berkawan dengan saya dan jadi pembaca saya lagi tau , setelah apa yan saya lakukan hari ni sangat tidak dapat diterima akal manusia , haha harap "diterima" . cool la boyy girll , saya juga melakukan kesilpan "setupiddd" termasuk "anda" 

kawan kawan berfikir dulu sebelum buat , semoga semuanya diberkati Allah

boobaiiiii kawan !

"jalanku"














No comments:

Post a Comment