Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Sunday 6 November 2011

Aku Join BERKORAN DI HARI RAYA KORBAN

Assalamualaikum

hai blogger , hai semuanya , memandangkan hari ini hari umat Islam , so aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA HAJI BUAT SEMUA SAUDARA MUSLIM-KU, moga-moga suatu hari kita semua sempat berpijak di Tanah Suci MAKKAH , amin ....
hehe kalau pergi doktor gigi kompem aku lulus !!

kampung aku hari ini meriah menyambut hari raya aidil adha , rumah aku pun dipenuhi dengan adik-beradik se-Malaysia balik kampung Pulau Pinang  , tok dan mak long masak ketupat rendang dan nasi briani ! nasi tomato ! fuhh tambah makan secara beramai-ramai ala ala kenduri kahwin aku nanti =.=' ok gurau !  "nanakkk lagiii, nanakkk lagi la"" !!

bukan saja berekor-ekor lembu dibuat korban hari ni , tapi aku pun turut berkorban tau ! jangan hairan la sangat di hari yang baik ni , aku terpaksa berkorban hati buat seorang manusia , "we just friend until the end of my life" , 
perlukah dia menyakiti aku seperti itu , haha dipagi raya gamaknya , sungguh terluka jiwa dan sepak raga-ku!
makan aku makin selera la , hehe , so dengan semangat seribu suara dari sepupu sepapat aku ,hadirlah kekuatan di sepak-raga ku ini untuk berhadapan dugaan  yang mencabar jiwa ini  , hanya sekadar renungan mungkin aku layak untuk dugaan ini sebab aku mengerti aku masih ada kekuatan itu iaitu "ALLAH MAHA ESA" dan mereka "keluargaku"

nak ke tak ! korban kan la aje hati aku ni , ambil la hati ni makan buat masak rendang ! sebab dah banyak menanggung duka , 
TERIMA KASIH DAUN KETUPAT yeeerrr , 

luahan perasaan , ngeee ~ :')

NASIB ADA FAMILY , "KELUARGA ADALAH YANG TERBAIK DISISI"

thank you for reading , 
bobaiii

"jalanku"








No comments:

Post a Comment