Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Monday 7 November 2011

"MYSPACE" BABAK PERMULAAN



Assalamualaikum

Hai blogger , salam satu Malaysia anak bangsa semua , selamat hari kanak-kanak sedunia haha , aku lama tak sambut teringin pulak nak menggedik buat sambutan kebudak-budakan kat rumah sendiri , bagi mama "aku masih budak budak dan memerlukan dia sepanjang masa" dan "saya menerima fakta mama itu dan saya amat meminati untuk menjadi budak sepenuh masa !!! :]

bukan itu yang hendak aku khabarkan buat kali ini , ok apa pendapat korang tentang "myspace"? dahulu kala zaman tok kaduk kemain lagi myspace jadi tempat utama kesosialan budak remaja , sekarang semuanya berhijrah ke facebook sebab easy lagi kalau bersosial dengan facebook , setelah tiada nya facebook aku yang telah diactivated ! aku pun mula berpaling arah dan mengkhianati facebook ! 
haha


dulu aku menghabiskan masa dengan berfacebook la, tapi sebab facebook aku dah tak hidup aku mula aktif berblogger yang sekian lama aku tak pijak ni , aku mula la nak cekikkdauddd myspace aku , dengan ketidak sengajaan aku , aku terjumpa kenangan lalu , haha aku form 4 !! 

funny la masa bebudak dulu , kita ingat time tu kita dah cukup besar tapi tak tak tidakkk !!! punn!! lawak lawak kalau nak explore balik , sesungguhnya orang yang kita benci itulah jodoh kita haha
dulu kemain lagi . . couple trouble,single simple !! ish ish ish , kalau la masih pegang prinsip tu kan BEST ! kan kan ! hehe

nak diceritakan balik dulu memang musuh ketat ! last kali melekat hati tu haaa , ambil kat hang nad ! pandai-pandai benci orang kan , Allah dah tunjuk balasannya , tapi aku tak nyesal membenci dulu haha 

nak korek balik myspace , famous la konon , kalau orang komen ni tak ikhlas "pic baru masuk komen k nanti hit u balik" =.=' ok fine ! 

tak ada apa untuk digosipkan lagi , yang penting aku masih tidak memahami myspace !!!!!! sampai saat ni !!!

jangan benci orang tahu ! anda tidak layak untuk menghukum !! inspirasi dari diri sendiri : p hehe

bobaiii semua

"jalanku"

No comments:

Post a Comment