Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Saturday, 7 January 2012

REWIND TO 2010 !

Assalamualaikum 

hai pembaca , susah nak patah balik masa , tapi kalau mampu berbalik semula , aku nak nikmat betul-betul waktu sekolah dulu , rindu nya nak jadi budak sekolah ...ok waktu sekolah aku litter bit nerd , noty ..i'm librarian ....serius ..rindu sangat nak pakai baju sekolah ...cinta-cinta monyet comel2 dulu ..hai hai patu bye bye haha

i just want to explore back the moment that i never forget in my life ..! meaningful !
let picture treasure the moment

kelas 5 Teratai alway be the best !! 

aku dapat tokoh maulidur rasull....(with my syg ) dua-dua tokoh 

birthday boy ..the best moment ..

ok malas nak rotate hehe ... b'day boy

maluuuu nak buka mulut nye ...

....

we are enemy + best friend = couple ( for next 4 years husband n wife amin) haha

comel takkk !!!

kena berlakon....!
pendekar kelas haha

that me ! pink with baju kurung ...

sukan tahunan sekolah 

moment wif FAFAU ...and TV9 ..boria ..

the banner , aku yang buat penat tapi berbaloi dapat no.1 =D

boria lagi 

lagi involve in boria peringkat ......(lupa) tapi dapat no 4 = RM500
student smktb ...batch 2010

me with my junior 

hehe berlakon lagiii ...untuk sambutan kemerdekaan 
i'm the pink holding the "kuda papan " haha

rindu art class....dah lama tak main warna .. student pertama yang suka menghabiskan warna hahah that me !


...................................................................................................................

akhir sekali , semua itu adalah masa lalu yang mengajar kita lebih menghargai memori2 lalu yang tidak mampu di kembali kan ..dan tak mungkin merasai nya lagi .. dengan memori itu aku hidup dan kini aku menjadi semakin dewasa ...memori ini juga yang menyatukan aku dengan zulhelmi ..ok penah tengok ke ketua kelas couple dengan penolong kelas ? haha 

tak kan ? 


forever with my love ( zulhelmi azizi ) ....ketua kelas + penolong ketua kelas = BAHAGIA .

haha

kbhai

No comments:

Post a Comment