Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Saturday 16 July 2011

STATUS . .

Assalamualaikum . .
ye dah lama saya tak update blog . . ni . . hai pembaca . . terutama SYAMIRA NAZRI . . hehe i lapppiuuuu! . . saya sudah mengapdate , tak ada banyak masa nak layan blog ni sebab semakin sibuk dengan kerja , langsung tak ada masa , kalau ada masa pun tak tau nak update apa kat blog hingusan ni , seorang manusia bernama SAYA . . cuba mengalami makna apa itu KERJA ! haha sakit pinggang dong , tak ada time nak rehat woo, cari duit punye pasal ye la dah besauu kan , kenala belajar berdikari , ok bertemakan tajuk hari ni "STATUS" . . saya nak nak nak update status kat sini . . hee ingat facebook ke? . . tape nak juga tulis status panjang panjang kat sini sebab dekat facebook tak boleh tulis panjang-panjang , hehe. . JOM JOM . .
" saya benci dengan budak hipokrit macam ni , depan lain belakang lain , ada la terasa sikit dengan dia , rasa nye tak baik kot nak citer kat sini , korang pun jangan la busy body sangat , hehe . .mungkin dia jeless dengan aku sebab aku miliki apa yang dia pernah miliki dahulu , aku ingat kan aku nak kita damai jadi kawan , tapi dalam diam dia la lawan ,  aku ni macam syok sendiri je jadi kawan dia , sorry la mana aku tahu dalam diam dia sakit , itu semua kan takdir Allah , bukan salah aku , dan bukan juga salah dia , kenapa nak bermasam sebab seseorang yang lain , tak masuk akal , pelik pelik , "

demi Allah , dia lebih semperna dari saya , dia lebih indah , subhanallah . .
tapi apekan daya ini semua takdir Allah ,

ada lagi STATUS nak tulis ni , "seorang yang saya tak kenal tak putus asa mengganggu ketenteraman si dia , dia gila gila kat dia ni sampai merayu - rayu , nasib saya tak kenal , kalau saya kenal saya dah tegur agak nye budak ni , tak malu ke kacau hidup orang yang dah berpunya , ish ish langsung tak ada rasa bersalah padahal dia sikit punye lawa , popular boleh dapat mana-mana dia nak , yang ni juga dia nak kacau , aishhhhh sabaroo je la , konon cinta tiga segi la ni , dia suka si dia , si dia suka aku , aku suka si dia , tapi tak de sapa suka dia , emm pelik orang sekarang , "

hemmm sudah sudah la cerita sal apa yang sakit di hati ni , lapaarr la pulak , bulan ramadhan pun dah memanggil kita umat ISLAM untuk berpuasa ni , tak sabar la , saya pun dah tak bekerja start bulan puasa , sebab TAK LARAT a.k.a MALAS , hehe . . lagipun tak suka tempat keja tu , ada orang tak puas hati dengan saya sampai mengomplen kat permanent sampai nama saya ni wanted huhu . . alahai kenapa banyak sangat orang tak puas hati dengan saya , hahaha  . . apa yang ada?  saya tak ada apa-apa pun , ape la korang ni , saya jadi baik pun susah , nak jadi jahat sat g lagi POPULAR kot , hehe . . cukup cukup la , hidup ni sementara , semua ni pinjaman buat kita nanti kita kena pulang kan , so apa yang dipinjamkan kita kenala jaga baik-baik sebab ini bukan milik kita , dunia ni mengkhayalkan macam DADAH , kita tak sedar ia berlalu da makin tua , AKHIRAT yang kita kejari sekarang , hubungan sesama manusia amat penting agar kita sentiasa menjaga hati , bersatu dan yang penting kita BERJEMAAH , k hidup untuk Allah , bukan hidup untuk diri sendiri

k untuk tatapan pembaca ,


saje letak senget malas nak rotate , selamat menyenget ! hehe , k im not single! . . i love you ,
jumpa lagi kalau saya rajin mengapdate , salam , sayonara !

No comments:

Post a Comment