Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Saturday 12 May 2012

assalamualaikum ^^

bismillahhirahmannirrahhim , mulakan dengan yang baik dahulu , semoga apa yang kita inginkan akan kita perolehi . 

hari ini keadaan dekat ward 1A sangat mengembirakan hati , apabila melihat senyuman Puan Liliey , apabila mendengar ungkapan terima kasih dari bibirnya , apabila setiap hari dia menunggu aku ..membuatkan hati aku sangat tersentuh dikalbu , dia menyentuh hati aku kerna aku telah menyetuh dia dengan kasih sayang dan tanggungjawab ku , 

aku berasa sangat tenang melihat mereka sudah kembali pulih , tapi dalam keadaan yang sama , hati ku sangat sedih dan hampa apabila Puan Liliey yang sudah berada dalam jagaan di WARD 1A selama 4 minggu akhirnya akan pulang kerumah , 

sungguh , aku masih terharu dengan kata2 nya , masih tergambar diakalku senyuman manis diwajahnya . hanya itu yang aku mampu , kasih sayang itu lebih berharga dari segalanya , 
walaupun kami berbeza agama dan bangsa .  aku masih melayani mereka sebagai manusia kerana Allah menciptakan kita ini serupa .

kita harus saling menyanyangi kerana itu saja kekuatan untuk mengekalkan hati sesama manusia .

aku rindu ibu dan ayah ku =)




No comments:

Post a Comment