Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Friday 10 February 2012

Perjalanan Bersama

Assalamualaikum 

minggu ni , all is taugh gila subject .. and masa padat sangat till tadak masa nak rehat ... study pun macam tak masuk je hehe ...input yang aku dapat terlalu banyak sampai blur ...but now aku betul-betul nak habiskan penulisan mini novel aku tentang hidup aku ...its just for my collection ...boleh tunjuk pada anak cucu aku nanti ... tajuk mini novel tu "PIRAMID CINTA"

kenapa aku piih piramid ? penah dengar lagu english "love is just like piramid "...
mula-mula cinta itu meluas sekali , ia seperti hieraki maslow la...first step kita kenal orang tu bagaimana, then follow by second step until we reach the top . Yang menyatukan cinta adalah perkahwinan ..its just an imagination story laa...im not married yet ... bucu itu adalah penyatuan ..disitu berakhir nya cinta...

hidup kena relax kan , walaupun banyak yang kita fikirkan ...banyak cara dapat release tension ...

1. makan coklat or dark coklat kerana coklat dapat membantu otak kita relax disebabkan kimia yang terdapat dalam coklat itu .
2. go exercise , bila kita exercise dan memaksa organ dalam badan kita untuk berfungsi , secara sepontannya kita akan melupakan masalah kita ..
3. pergi vacation kepada yang mempunyai banyak duit ...hehe..
4. u can do art , craft or painting ...to express your feeling using the art ...and your creativiti
5. tidur atas padang hijau berumput dan cuba lihat awan ...u will feel the best feeling when we try to appreciate the naure that created by Allah ( ini saya selalu buat )

okey that all for toay salam....=)


No comments:

Post a Comment