Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Monday 5 August 2013

Ya Allah , mungkin sudah sampai masa aku lepaskan dia pergi dari hidup aku , selama 2 tahun aku setia untuk cinta aku pada manusia , harus aku buang jua perasaan itu jauh jauh . Dimana lagi harus aku mengadu jika bukan pada Mu Ya Rabb , aku masih rasa jodoh itu dekat bersamanya tapi semakin sayang itu kuat semakin banyak dugaan menimpa hubungan ini , apakah ini ujian atau petunjuk dari Mu Ya Allah , mungkin benar dia bukan diciptakan dari tulang rusuk ku , bantulah aku Ya Rabb untuk hapuskan rasa cinta ini , kalau boleh aku putarkan waktu , aku tidak ingin sekali menerima cinta manusia , kalau boleh ku ubah cinta tidak akan aku pernah balas cintanya , Ya Allah , cinta pada Mu adalah yang kekal abadi , cinta Mu yang menenangkan hati ini , cinta Mu jua yang menemukan cinta sesama manusia Ya Allah , Kau kuatkan lah diri ini , Kau tabahkan lah hati ini , biarpun ini adalah sakit buat ku , kau jadi kan lah aku bahagia dan bersyukur dengan kesakitan hati ini Ya Allah , mungkin ini semua hikmah buat hidup aku Ya Allah , 


cinta Ilahi :')

No comments:

Post a Comment