Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Thursday 4 April 2013

Assalamualaikum ;) 

Bismillah , dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang , 
begitu berat ujian yang Allah limpahkan buat aku pada masa ini , sesungguhnya kita hanya layak merancang tapi yang lebih mengetahui adalah Allah .

Siapa aku hari ini bukan aku yang dulu atau pun masa depan , aku cuma mampu untuk berubah untuk mengubah keadaan untuk menjadi lebih baik , tapi Ya Allah aku tidak cukup kuat dengan dugaan Mu , kerana aku masih jahil , aku juga memerlukan bimbingan .

Kadang-kadang aku juga tersasar dari jalan ku , aku juga ingin seseorang yang membimbing aku , Ya Allah , siapa manusia untuk mengata kita seperti itu, siapa mereka untuk berbicara seperti haiwan yang tiada perasaan sedangkan aku mencintainya , 

Ya Allah , kau bantu lah aku melupakannya , dia lebih berhak untuk membuat keputusan nya , aku bukan yang selayaknya untuk berada disisinya.

Kau jagakan lah dia Tuhan , jadikan dia hambuMu yang beriman , yang selalu diterangi hidayah MU . :')

No comments:

Post a Comment