Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Monday 18 February 2013

Penyakit Hati

Bismillah 

Senja juga hari ini , Ya Allah kenapa aku rasa hati aku macam ade beban , kenapa susah sangat aku nak rasa keseronokan macam orang lain , aku senyum aku gembira di hadapan orang , tapi hati aku sakit Ya Allah . Aku benci penyakit hati ini . 

Aku cuba mengawal diriku , aku cuba memperbetulkan hati dan akidah ku tapi masih perasaan itu sama , aku tidak tahu mana lagi harus aku tuju Tuhan dan akhirnya aku terus terus menangis kepada Allah , mencari keberkatan dariNya .

Ya Allah , jika aku banyak menyusahkan hidup dia , kau jauhkan lah dia dari ku ya Allah , aku ingin dia bahagia , aku tahu dia mampu lebih bahagia dari sekarang , sungguh aku ini sudah mencuba menjadi yang terbaik mencintai makhluk-Mu .

Aku yang bersalah , aku yang salah :') 

Pergi lah kamu dengan kegembiraan mu , bahagiakan dirimu yang tidak bahagia bersama aku , kau berhak untuk memiliki kebahagiaan mu sendiri . Aku redha dengan ketentuan ilahi , mungkin ini sudah suratan takdir . Aku tidak bisa memaksa kamu mencintai aku , aku tidak bisa menghalang kamu dari meninggalkan aku .

Aku cuba teruskan kehidupan aku sehari demi sehari untuk mencapai detik bahagia bersamamu , tapi sekarang takdir memisahkan kita , takdir menguji kita , dan aku terus kan hidupku sehari demi sehari tanpamu , dan itu sangat sakit buat aku , sakit buat aku bila sesuatu yang selalu aku genggam tetiba hilang dalam pengangan , 

Jagalah dia Ya ALLAH , semoga dia mendapat pengganti yang lebih baik dari ku , yang bisa memahami cara hidupnya .


MY TRUE LOVE , 
COME AND END , 
FIRST AND LAST, 

No comments:

Post a Comment