Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Tuesday 8 January 2013

Siapakah kau sahabat ?

Assalamualaikum .

sudah terlalu lama aku tidak menjenguk ke blog-blog *popular. Wau mengejutkan bila ade yang dah berubah ke arah yang lebih baik menuju kepada keredhaan Allah , kak Maria dah kawin oh great and tahniah kak maria and kak yuyu pun sudah bertunang , she's look so beauty in a simple ways . #question is ! bila pulak aku nak tunang ? im waiting for my prince err ! =..='

ok i'm too stress with my life now , but doesn't matter because i believe this is test from Allah . Sudah terlalu lama aku kenal dengan roomate aku , dari mula aku masuk kolej sampai la sekarang , we through togehter all the hardest part in this college maklumlah melayu kat sini sikit saja so tindas dan menindas tu selalu je ade . Tapi yang aku tak faham dengan roomate aku sendiri , she not trying to be profesional . 

Even kita selalu together , pergi mana saja together tapi aku still susah nak kenal perangai dia , sampai kami susah sangat , dia pelik , dia memang baik tapi aku tak faham ego dia , sehingga aku tak tahu menahu sebab apa tetiba dia tak cakap dengan aku dalam bilik . Aku tak dapat nak detect apa salah aku . so aku just buat tak tahu . tapi kalau fikir lama2 , duduk satu bilik pulak boleh gila la aku cam ni . 

oh hati kau bersabar saja , Allah Maha Tahu siapa kita sebenarnya . Mungkin aku salah , tapi aku tak sedar kan , kita selalu ingin orang sukakan kita tapi ingat tak semua orang boleh suka kita , even depan dorang buat macam huhahuha suka korang tetapi sebenarnya mereka tidak sukakan kita . its all fake . but jika kita terus melakukan kebaikan in shaa Allah , mereka akan sedar =') . 

No comments:

Post a Comment