Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Tuesday 9 August 2011

SUDAH TUA?????

Assalamualiakum . .

salam ramadhan reader,

orang tua berpendapat bahawa "orang yang marah akan lebih cepat tua daripada orang yang suka menaburkan senyuman " , dan ada yang berpendapat bahawa senyuman itu dapat mengekalkan awek muda . emm so that is interesting kan? so why not we stay smile right ? ok sekarang korang pilih korang dari kategori yang mana ? yang suka marah atau yang suka senyum ? , confirm la kan mix dua-dua , kita bukan sempurna macam nabi to stay senyum and be kind alway , all human make mistake . . so yang kita perlu cuba sekarang just try to smile even we are in big problem , aku jamin dengan korang masalah yang korang hadapi ketika itu pasti akan dapat diselesai kan dengan bijak , bila kita sentiasa memberi senyuman automaticly otak kita akan berfikiran positif dan akan lebih berfungsi dengan bijak berbanding dengan kemarahan , kalau korang stay dengan perasaan marah korang takan dapat membuat satu keputusan yang memuaskan malah keputusan itu hanya akan menambah kerumitan sebab time tu kita dalam keadaan marah , ok try to learn smiling like this ngeeeeeeeeeeee =

terselah kecantikan gigi pasu korang kan? hehe . . putih tak gigi aku . . guna komodosinga ok . please la tak main la guna berus gigi , aku guna berus jamban derrr , so say cheeseeeeee . . .
yarhh i love your smile . . anyway jangan percaya bila guy suka cakap ayat ni "awak nampak lagi cantik bila marah la , " ok itu ayat nak sejukkan hati je ok , padahal dalam hati dia odohhh nye kau popuan bile marah . hahaha , say sorry to you memang hodoh babe bila kita orang popuan ni marah . terserlah kehodohan kau ! tidak aku menyukai nya tambah bila dengar orang popuan membebel , perhhh wa cakap kat lu derr gunung berapi pun kalah la . . tahan je la . .tapi berbeza dengan kemarahan lelaki , ia lebih menyakitkan hati jika dengar lelaki marah , habis mencarut sana sini . lagi sakit kalau bukan salah kita tetiba ja dorang marah , perhh lagi kawwww hati ni macam nak wat atom perang ke 17 , kalau letak maggi pun boley masak derr tapi ape boley buat mengalah itu lebih afdal . .


which one is more nicer to be and to see ? u choose its , take your time !
kita berbalik kepada agama . marah itu datangnya dari api neraka , dan asalnye dari syaitan , so untuk menghilangkan rasa marah kita perlu mengambil wuduk sebab api boley dipadamkan dengan air , its cool right ? indah kan , so life is to learn not learn how to life , get it ? 

antara sebab aku mengupdate blog tengah pagi membuta macam ni 2:27 AM , hari rabu , adalah untuk menyelesaikan masalah aku dan menenangkan hati ini dengan keep smiling and go on with my life dear, . . ok aku tidak suka untuk memarahi orang dalam message or fon , so i just give way for him to win , maybe in this case be a loser is better than be a fighter , its just can make your relationship break off , am i right ? . . so aku lebih suka untuk mengalah dalam hubungan but not in my life , dalam bentuk pelajaran atau pun pekerjaan stop be a loser , u must be a fighter kay , stay on your way , ohh lupa nak kongsi aku dah deactivated facebook aku buat sementara sebab ada yang stalk wall aku , then membebel , ok find deactivated lagi senang buat sementara , berehat sebentar bersama kit kat ,

jangan kekal bersedih :) banyak lagi yang mampu mengukir senyuman di wajah mu . . jangan menutupi senyuman kamu yang manis itu , 

thanks for reading .



No comments:

Post a Comment