Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Thursday 16 June 2011

tetiba ja!!!!!!

assalamualaikum . . .^_^

dipagi hari yang indah bersama-sama zarah-zarah hujan ni . . aku terasa bagai berada di awan-awangan  . . hahaha. . .geli bapak ayat ni . . yakkkeewww . . tuihh...tuihh . .
tetibe rasa jambu semacam sikit harini . .
tetibe aku gila kat binatang bulu sekor ni  . .


tikus belanda!! comey comey sangat . . mata mu bak guli yang berkilauan . . teliga mu bak sutera . . bulu mu bak dawai . . hahaha . . suke nye . . tapi tak boley nak bela sebab dah ada 3 ekor bulu--bulu kat umah . . kucing!!! . .
tetibe rase nak tulis blog harini semangat giler babi kot . . haha . . rindu tahap macam2 ni . .
wey nak habaq mai ni  . . dah lama agak nye aku tak jumpe "abang piza" haha . .


saja nak biar kepala korang senget . . melihat picture ni . .masa ni kat kelas aku .. time sekolah b'day "abang piza" na ha . . hahah . .
"hey nad ape la ko ni  . . "abang piza" ni nama dia "zulhelmi azizi lorh"
rindu time ni . . suwett tak kami hahah . . ayat macam gedix nak mampuiihhh . . geli makkkk!!!
tak suwett macam korang . . aku selalu masam je . . tak kesah la . . janji tak kacau rumah tangga bata korang k??? . .


ayat yang tertera kat picture atas ni. . rasa macam kenal je la. . bukan aku yang tulis kat ko ke sayang ? . . dalam novel "HATIMU HATIKU JADI SATU" . . romantik tak aku . . hahaha . .
kau copy blik ek ? hehe . .


hahah untuk tatapan korang nak usha . .mamat ni . . kalau korang nampak kat mana-mana buat tak tau je tau . . haha
ni haa . . si zul ni . . suka sangat menyanyi nye . .dia ni excited sangat mengidam jadi artis . . !!! . . sampai nak masuk 'ASWARA" nuh  .. . sayang sayang . . tapa2 . . doa mengiringi anda . . saya tetap menyokong . .


nampak ke tak nama dia kat pic tu . . konon konon je kan hahah . . ni haa . . kekasih jantung pisang emas aku . . ensem ke tak  tu laen cerita yeerr .. yang pasti aku tak memilih pada rupa . . aku sayang kamu . .
actually entry ni untuk aku memohon maaf pada si sayang ni . . sebab aku banyak melukakan hati dia  . . biasa la aku ni payah sikit dia ja paham aku . .selamba badak je . .aku ni over felling sikit . . hati cepat nak terasa . . pastu mula la berjebon nak mentafsirkan sesuatu tanpa mengetahui keadaan sebenar . .
i love you sayang . . biar aku makin gemok sebab hati tengah senang . . aku ..TETAPI. . yang penting baju aku still muat . . seluar aku masih muat . . scooter aku masih mampu menampung berat aku. . tapi penah hari tu tayar beybie scooter aku pecah . . hahah mungkin amaran buat aku kot . . hikhok haha melalut lalut la plak
semua family akupundah mereng berkenan kat mamat ni . . alhamdullillah direstui . .thanks mama , abah , abang , kakak , mak long , pak long , pak chaq , cousin2 terbaik ,  abang2 yang lain . . bersyukur dapat family ni . . hasil keturunan tok  siam dan tok mami . . hahah "zulkifli dan faridah " forever . . sayang banget dengan family ni . .


"SELAMBER BADAK"

.........................................

"YANG BERSERI-SERI"

No comments:

Post a Comment