Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Wednesday 15 June 2011

Mama dan "kit kat"

Assalamualaikum
Hey guys . . wahhh sudah lama aku tak update blog ni . . dah bersawang berhabuk berdebu nii . . hembus sikit . . fuhhhh fuhhh fuuuhhhh . . hehe . .
cube tengok entry tu . . mama dan kitkat ? haha macam mana nak mulakan ye . .
beberapa hari ni aku memang sangat sibuk tahap gaban sampai tak sempat nak basuh baju yang berbukit ledang tu . . busy dengan kenduri abang aku dengan kelas lagi . . nak rehat lagi  .. tak de sempat nye nak buat . .
dah 3 hari mama mintak tolong basuh baju sebab mama pun busy meniaga . . wahhh penat penat penat . .
semalam aku ada banyak masa free . . dengan bangga dan rajin aku sidai baju dan kurangkan bukit-bukit tu . .
mama dan abah tak da dekat rumah . .
tetibe mama balik .
.
mama : adik ni upah . .
adik(aku) : apa dia maa ?
mama : sebab adik sidai baju mama beli "kit kat " hahaha





mama mama mama miaaa . . haha apa la mama ni . . sampai tahap macam tu dia fikir kebolehan dan kerajinan anak dara dia yang tersangat rajin ni . . haha .. ingat aku malas sangat ke? aku cuma tak da masa lagipun area sini asyik ujan je . . macam mana nak sidai matahari kejap ada kejap tak muncul-muncul . .

by the way . . thanks yerr mama . . dengan senang hati aku menikmati kit kat . .dan abang aku yang sorang tu pau aku la sikit haha kite bukan kedekut so kite bagila . . "RELAX BERSAMA KIT KAT"

 i love u . . and kit kat . .

from  GOODGIRL

hahaha


"ANAK MAK SUKA COKLAT LAZAT"

.............................................................................

"YANG BERSERI-SERI"

No comments:

Post a Comment