Selamat Datang ke zoo. .

ada yang tengah mengaru macam cimpanzi ;p

maybe i'm LUNA

My photo
wekem semua , check it out my blog , please follow me kay , cantik laptop awak ... heee

Wednesday, 25 May 2011

AKU BUKAN HALIMUNAN

assalamualaikum . hey guy. aku tak de idea nak terangkan kat korang tentang diri aku . tapi aku cuba la demi korang untuk korang lebih paham tentang aku ,jadi aku terpaksalah menjadi seorang yang bersikap 'nerd' dan berdisiplin kali ni. my info:

RESUME

nama : nadhirah binti jasman
umur : 18 tahun this year (2011)
asal : pulau pinang
keturunan : ada sikit darah siam belah datuk . . dan anak mami ( cerewet sikit dan tak meterialistik macam citer anak mami dalam tv pakai gelang sekerat bahu tu)
sekolah : anak jati smk tanjung bungah . . pengerusi perpustakaan tapi tak penah baca dan layan buku 4inci tu semua . . ; ) ..
anak siapa : haha anak suami isteri "jasman" dan 'junainah "
sifat : suka gelak kalau sedih . . suka makan kalau sedih . . suka tidur kalau sedih . . suka suka la semua . .~~hahah
jantung hati : maaf kepada anda saya suda dipetik oleh mamat ni "zulhelmi azizi " dekat sekolah bukan taman bunga ok?
siapa yang layak menjadi kawanku : orang yang sekepala dengan aku .. .
minat : tak minat benda tak elok . . hee . . dan sayang aku punya " lala " ( scooter aku) :)

dah dah sampai sini je aku jadi budak "nerd" . terasa diriku seperti "ugly betty" haha . . 
ni wajah ku yang agak seperti betty juga ~


maaf aku tak seindah dia >>
harap korang sudi kawan dan menjadi follower aku k dan tidak memilih dalam mencari sahabat . kita kan kena jaga hubungan sesama manusia hehe . . tanpa melihat paras rupa tapi aku nak yang ikhlas je k . . selamat datang ke "JALANKU" . . dan selamat tinggal . . :)

"BUDAK DEBAB"

.....................................

"YANG BERSERI-SERI"

No comments:

Post a Comment